Esenturgay Merhaba ben bu uygulamayı ilk kez indirdim adetim henüz gecikmedi ama şüphelendim ve test yaptım iki çizgi çıktı sonra kan testi verdim beta hcg değerim 68 çıktı hamileyim uygulamada 4 haftalık görülüyor kese ne zaman belli olur anneler ? ❤️
Tubatgn Esenturgay Hayırlı olsun öncelikle hamilesiniz tekrar bir kan vermeniz lazım düzenli artıö takibi için, kesede genel olarak 6.haftada gözüküyor karından ultrasonla 🤗
323832 Esenturgay kese beta degeriniz 1500 ustu iken gözükür 2 gune 1 kan verip duzenli artisina bakabilirsiniz bi 10 gun sonra falan gidip gormeniz normaldir ben adetten 1 gun once 987 ile ogrendim kendimi strese sokmamak adina gec gittim doktora 5+5 te gördüm 2 gun sonra da yolk kesesi ve bebegi gorduk zaten
Allahvargamyok Esenturgay hamilesiniz bu sonuca göre fakat iki günde bir kan vermeniz gerekiyor betanın yükselisini takip etmek için:)
Esenturgay Teşekkür ediyorum Tuğba hanım kan testimi ilk kez dün verdim 4 gün sonra bir daha vereceğim o zaman ❤️