Kızlar merhaba 19 Ekim de aşılama oldum aşılamadan dört gün sonra kasıklarımda ağrılar olmaya başladı ayakta çok durmamaya çalışıyordum rahatsız edecek bir ağrıydı dün kahverengi ve pembe renkli bir sıfır geldi hatta yerleşme kanaması olabilir diye umutlanmıştım fakat sabah uyandığımda adet olduğumu gördüm kasıklarındaki ağrı hala devam ediyor sizce var mıdır adet olduğum halde beta hcg bakırabilir miyim