Rabiakaptan Kızlar 33 haftalik hamileyim şimdiye kadar hep özele muayne oldum ama doğumu devlette düşünüyorum,ali kemal belviranlı ya gittim cemallettin merte gorundum ve memnun kalmadim,doktor önerisi yapar misiniz
Seyma_58 Rabiakaptan Mustafa Yalçın aksyo doktor çok iyi sempatik sakin çok rahat konuşursunuz ama tabiki devlet olduğu için kapıdakiler hep rahatsız ediyor
Rabiakaptan Seyma_58 mevlüt okay demirtaşa randevu aldim daha once özelde calisiyormus devlete yeni gecmis ama mustafa beyi de aklimda bulundurayim çok sagol
Rabiakaptan TTtutku ben doktorumdan çok memnunum kendisine hala gidiyorum 34. Hafta da basladim ve birakmadim şuan kizim 2 aylik oldu