Slnbrn Merhaba güzel anneler sezeryan doğum yapalı 10 gün oldu dışkı yaparken karnım ve makatim da ağrı oluyor. Kabız değilim hemoroid de yok. Sezeryan dan sonra dışkılama yaparken karin ağrısı çeken var mı? Varsa çözümleriniz neler ne zaman geçiyor?
myangelson Slnbrn ben dikiş sancısı değil resmen bu karın agrisindan çok çektim kabız değildim ama sancım vardı gaz sancısıymis sanırım gaza iyi gelecek şeyler yedim kendimi iyice sıcak tuttum temmuz ayında kalın kalın giyindim iyi gelmişti sende usutmus olabilirsin belki
SeherMercimek Slnbrn kendini kasma sıcak tut belini ayaklarını ve sırtını. Benimde öyle olmuştu doktor rahim kendini toparlıyor ondan kasılıyordur sen ağrı hissedersin demişti. Korsede buldum şifayı resmen korsemi giydim üstünede sıcak tülbentle havluyu sardım karnım ve belime çok iyi geldi. Doktor sıcak tut kendini dedi.
Slnbrn SeherMercimek büyük abdest yaparken mı olmuştu bunlar . Çok korkuyorum başka bisey olmasından internette türlü türlü şeyler yazıyor
myangelson Slnbrn Slnbrn Slnbrn Büyük abdest , normal idrar yaparken bile canım çıkıyordu çok kötü oluyordum sadece tuvalette. Bende hemoroid var o yüzden makatta ağrı oluyordu genelde o yüzden bilemicem o konuyu ama karın ağrısı oluyordu çok sancı yapıyordu tuvalete gitmek istemiyordum resmen. Bana da gaz sancisidir falan demişlerdi hayır gaz sancısı değil bu falan demiştim ama sıcak tutunca düzeldim
SeherMercimek Slnbrn oldu oldu değişik bişeydi yani zorlandım 2 gün faln ama sıcak kompleks cok iyi geldi sabh yapmya başladım ertesi sabh gerçekten iyi geldiğini gördüm
Slnbrn SeherMercimek gaz sancısı gibi değil di demi böyle değişik bişey çekilme sıkışma tarzı bişeydi. Normal zamanda olmuyordur demi sadec dışkı yaparken
Slnbrn myangelson büyük abdest gelince değişik şancı oluyordu demi doğru anladım birde tuvalete gidince .. sıkışma tarzı demi ikinsan ikindirmiyor öyle bisey
myangelson Slnbrn evet aynı öyle çok farklı bir sancı ilk defa yaşadım kabız falan da değildim gaz da cikartabiliyordum ama yine de oluyordu sende sıcak tut ayaklarını karnını seninki de geçer inşallah
Slnbrn myangelson inşallah canım çok teşekkür ederim vakit ayırıp cevap verdiğin için acaba rahim kendini topluyor ondan mı çünkü gerçekten büyük abdest gelince tuvlete gidesim gelmiyor dışkılarken o ağrı olduğu için. Gaz sancısı değil biliyorum gaz sancısını. Sıkışıp kalıyorsun yani 😔
Slnbrn myangelson o ağrı olunca tuvaletini yapamicakmissin gibi oluyor muydu korkuyor muydun hafif de olsa ikinmaya