Feyzanur06 38. Haftaya girmek üzereyim kalçam ve belimin yanlarından biraz çatlamıştım şimdi de bir kaç tane karnimda var zeytinyag gunde kac kez suruyorum ama yine de önüne gecemiyorum bebek yag da suruyorum sizde durumlar nedir?
eCeCik Feyzanur06 bende 37+5 teyim kalçam bacaklarım harita gibi ama karnımda bişey yok ne garip bir çatlama şekli dimi
deletedmom947 Feyzanur06 ben 24. haftamdayım henüz çatlamadım. Vazelin kullanıyordum çok güzel nemlendiriyordu ama çok kıllanma yaptı bu yüzden bıraktım şimdi bebek yağı kullanıyorum ama vazelin kadar güzel nemlendirmiyor. Başka bi ürün arayışındayım🤷🏻♀️
GizemzerUar eCeCik bende aynı sizin durumdayım ama çatlak mı varis mi anlamıyorum ıle gebeliğim olduğu için kırmızı renkte sizdede mi aynı sekılde acaba çatlaklarınız renk olarak
eCeCik GizemzerUar tabi tabi kırmızı çatlak yani net anlaşılıyor zaten biraz çoğalsın anlarsınız😒 varis biraz daha mor gibi galiba varisim olmadı benim onu bilmiyorum
Feyzanur06 Yani olacagi varsa ne yapsan olacak sanirim sadece ne kadar az olursa o kadar iyi bir de kasimayin o da etkiliyor
tugcezrhlgl Krem kullanıyomusunuz... 11 haftalığım daha baldız kısmımda dün farkettim baya baya kırmızı çizgiler dolmuş 🤦🏽♀️ Perşembe doktora gidicem sorarım ama sizin var mı tavsiyeniz acaba 🤦🏽♀️
Bebegimibeklerken__ Kasığımın oradaki iç bacaklarım çatladı 😢 o kadar yağ sürdüm karnımın alt tarafı aşırı kaşınıyor zaten bu ara orada da çatlamalar başlamış 😢