genccanne Tamsiyon yüksek geldi yatış verdiler Şuan tansiyon normal nstde bebek kalp atımları dazla çıkıyor Dua edin kızlar
Dln_elmas genccanne Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip olsun etsin cnm..Tansiyonun kaç çıktı bnde de var ilaç kullanıyorum 🥺
Dln_elmas genccanne yaa rabbim yardım etsin cnm dikkat et kendine sağ saglim bebeğini kucağına alırsın inşallah 🙏
Nkrblt genccanne devamlılık olmadıgı sürece Allahın izniyle bişry olmaz inş 🙏 nst de sancınız kaç çıkıyor
Nkrblt genccanne rabbim şifa versin inş🙏 bende 27 haftalıkken sancılar cıktı 1 hafta kaldım hastanede serum fitil iğne durdurdular şükür ama ara ara yine geliyor ufak ufak sancılar onada alıstım artık😕