Selenlikli Merhaba canım benim…
23.haftaya kadar prilam kullandım. Mide bulantılarım devam edince doktorum ‘’bebeğin tutunuyor, öyle düşün’’ demişti. Herkesin vücudu o kadar farklı ki… Hiç bulanmadan hamilelik geçiren arkadaşlarım oldu. Benimki 23.haftada geçmişti. Umarım senin bulantıların daha tez zamanda geçer. Çok geçmiş olsun.
Sevgilerimle….