Srdm 37+1de aşırı ağrım sancım oldu kaburgam, sol bacağım şiddetli ağlıyordu. Hareketleri çok sertti meğer kanala yerleştiği içinmiş. Çok geçmedi zaten ertesi gün nişanım geldi. Sizinde böyle şeyleriniz olabilir. Düzenli sancı olabilir ve nişan gelebilir. Bunlara dikkat edin.