Totoro Arkadaşlar merhaba acil önrriye ihtiyacım var. Doğum yaptım doktoruma hediye almak istiiyorum ne önerirsiniz? Bugün kontrolüm var
Minik_annee Totoro yani hediye olarak kadın doktor ise bı ayıcık ve bı kutu çikolata güzel zarif olabilir erkek ise de bı tepsi baklava götürün 🤭🥲😅
Totoro Aslında gram altın götürsem çok mu abartı olur? Abla gibi yaklaştı çok normal doğum için ısrar etti iyi ki beni dinlememiş sezeryana almadı
Eylemmmm Totoro ben yerinizde olsam gram yada çeyrek alırım. Diğerleri boşa para çöpe para çiçek o bu en azından değerli altın, bende ilerisi için düşünüyorum
Haticelisa Totoro ozeldemi yaptiniz? Gram altin bence degisik olur gerek yok zaten dr maasini aliyor hani onun gorevi sizi dogurtmak. Bence cikolata cicek yeterli gelir yada ona ozel masa ustu susler oluyor ismi yazan ondan yaptirabilirsiniz
Eylemmmm Totoro tabi altını direk vermek hoş olmaz bi çikolata yada bi çiçekle daha asil durur, gramı da kuyumcudan bi kutu alırsınız içine koyarsanız mis gibi
EzgiCafer Totoro bence hediye tarzı şeylere gerek yok sonuçta işini yapıyor özel hastanelerde mecbur sana iyi davranmaya para kazanıyor sonuçta
Totoro EzgiCafer gerek olduğu için değil içimden geldiği için yapmak istiyorum ama mantıklı olan ne diye size danışmak istedim aslında. İşini yapıyor tabi ki ama abla sıcaklığı anne sıcaklığı hissettiğim için böyle bir düşüncem oldu