Merhaba kızlar bugün 25 haftalık oldum inanılmaz çatı ağrılarım oluyor malesef yatarak bir hamilelik geçiremiyorum bir küçük oğlum var 3 yasında hep peşinde kosturmak zorunda kalıyorum dolayısıyla inanılmaz bir çatı ağrılarım oluyor şikayetimi doktora belirttim magvital diye toz bi ilaç verdi ama nasıl kullanacağım hakkında bilgi vermedi eczacı da öyle internetten baktığımda sade soda ile karıştırarak içebilirsiniz diyor bir başka sayfa bir bardak su diyor siz kullananlara sormak istiyorum nasıl tercih ettiniz