ilaydabaykara Canım benimde iki hafta önden gidiyor. 32 haftalık gebeyim ve 24. Haftadan beri hep önde çıkıyor. Fl uzunluğu da bazen önde bazen haftasında çıkıyor. Kilosu ve karın çevresi genelde haftasında çıkıyor. Ben iki doktora gidiyorum. Birisi bana aynen sezeryan olursun böyle giderse dedi. Normal doğum zorlaşır dedi. Diğer doktora bunu sorduğumda ise bana "evet başı önemli ama tek etken değil. Benim için daha cok omuzlar onemli. O da kiloyla alakali. Yani kilolu olup,omuzları geniş olup, başı normal bile olsa sezeryan olur. Çünkü asıl omuzlar çıkmıyor ve kırılıyor. Ama sadece başı öndeyse ve seninde vücudun el verirse normal olur "dedi