Missing86 Merhaba.. 2.gebeliğim ve Bugün itibari ile 19.Haftaya giriş yaptik.. Ama hala bi hareketlenme yok kızımızda.. ilk bebeğimde de 22.haftada hissetmiştim gerçi ama 2.de daha erken olur dediler ama hala bi ses yok. Varmı böyle aranız da olan arkadaslar🤗
2022Mom2022 Missing86 bende yeni yeni iki üç günde bir kez hissetmeye başladım hep aynı noktada hemde 😄akşam yemek ve sudan sonra aşırı şişiyor karnım patlıycak gibi bu normalmi sizdede oluyormu
Ervamm_ Benim 3. Gebeliğim aynı haftadayız sanırım yaklaşık 3 haftadır hissediyorum ben özellikle tatlı şeyler yediğimde ve uzandığımda belli siz fark etmediniz.
busegv Bende asla hissetmiyorum sadece kasıklarıma toplandığında inanılmaz bir ağrı çekiyorum dokunduğumda sert olduğunu görünce orada demek ki diyorum onun haricinde hiç hissetmedim daha 🥺
Missing86 Bakalim ufaklığın yarin kontrolü var .. Ne yapıyor içerde sessiz sessiz ..❤🤲 sağlıklı olsunda..