gokcesck 14+6 haftalık gebeyim ,hala kusmaya devam ediyorum ve kahvaltı ve öğlen yemekleri benim için işkenge gibi geçiyor. Çoğu şeyi tüketemiyorum. Özellikle dışarıdan alınan hiçbir şeyi yiyemiyorum . Ne zaman geçecek fikri olan var mı :(
kizannesiyimm gokcesck ilk 20 hafta su dahi içemedim, sürekli kusuyordum ve 12 kilo verdim. Doğuma kadar da bulantılarım devam etti ama her gün kusmadım son haftalarda.
MMelissaaa- gokcesck 15. Haftama girmemle birden azalmaya başladı şimdi yiyemediğim şeyleri yiyorum sabredin birden azalacak
Mommyy0708 gokcesck ben şuan 15+2 haftalığım daha yeni yeni geçmeye başladı diyebilirim. 4 aydır et yemiyordum dün ilk kez yiyebildim yavaş yavaş azalacak herkeste farklı oluyor bu
2Meyve- Bitanem bende oğluma hamile iken hiç bir şey yaşamadım şuan ikinciye yani kızıma hamileyim a dab Z ye herşeyi yaşadım birde üstüne eşim askerde daha çok zor geçti ilk 3 ay . 7-8-9-10-11-12 bu haftalar benim için ölümdü anlatamam çünkü hepimiz yaşıyoruz 13 haftada da kusma bulantı oldu ama az oldu. Şuan 17+2 haftalığız ve çok şükür Rabbime herşeyi yiyorum vallaha 😅 bı an önce geçsin bu zor sıkıntılı durumlar sende feraha kavuş bitanem
gokcesck 2Meyve- çalışıyorum dışarıdan beslenemiyorum yiyeceğim bir yemek dahi olsa dışardan geldiğini bilmek beni aşırı tiksindiriyor. Bir de troidlerim problemli guatırım var tüm bulantı çarpı üç oluyor yemek yemeyi o kadar severdim ki ilk gebeliğim şaşırdım kaldım şimdi yemek adı bile beni mahvediyor ..
2Meyve- gokcesck rabbim yardımcın olsun birtanem inşallah bir sabah uyandığında bı anda kesilir 🙏 benim öyle oldu
segah06 gokcesck Merhaba canım, Benim bulantılarım 23.haftamda geçti. Her bünye farklı hamilelik geçiriyor maalesef. Bulantı olması bebeğin tutunması manasındaymış. Umarım senin bulantıların daha tez zamanda geçer.
Morkelebek26 gokcesck kuzum valla 5. Ayıma kadar bende çok zorlandım 5. Aydan sonra rahatladı ama tamamen geçmedi hala bulantım oluyor kusmada oluyor nadirde olsa. Doktorum doğuma kadar sürecek demekki dedi malesf 🤷
Bernnnaaaa gokcesck 32 haftadayım bende hala istifra ediyorum canım kuzenim doğuma girerken haşa kusuyordu bünyesel 🙂