Nutal09 Herkese günaydın, benim bebeğimin eşi asagidaymis agda yapsam bi zararı olur mu acaba bilgisi tecrübesi olan var mı
misirveannesi Nutal09 yapma. Hatta ben gebelikte genital bölgenin ağda ile alınmasını doğru bulmıyorum herhangi kasılma sancı vs olur diye ister istemez kasıyorsun kendini. Bir de senin daha riskli olır diye düşünüyorm