Dcl027 iki geninde pıhtılaşma var doktorlara göre normal ama düşüklerin nedeni bu. Ben son hamileliğimde bu raporla gitmeme rağmen doktor iğne başlatmadı ve oda düşük oldu. İyi bir doktor bulmak önemli bu kez hamile kalmadan önce coraspin başlattı ve testte çok az belli olunca doktor direkt iğne başlattı bu kez iyi ilerliyor. Sizde büyük ihtimalle iğne başlarsınız hamileliği erken öğrenmeye çalışın hemen iğne başlamak için. Ben karından yapıyorum iğneyi rahatım şuan