Elifsu01 Arkadaşla kan testi sonucuma e nabızdan baktım >1000.00 yazıyor, bu > işaret kafamı karıştırdı anlayanınız var mı? Uygulamada 4+6 yazıyor.
Eldgrn Elifsu01 bazı laboratuvarlarda beta HCG değeri en yüksek belirli bir değere kadar gösterir sizin verdiğiniz laboratuvarda en fazla 1000 değerini ölçüyor anlaşılan yani hamilelik var Bin değeri üstü laboratuvar ölçüm o kadar olduğu için tam ne kadar oldu yazmaz 1000 üstü gösteriyorlar
2prensesannesiiii Hshdjdhdj bilmiyorum bu değer negatif 4 falan olsa şüpheli denilebilir ama adete yakın hormon artışı oluyor 2 3 çıkar gebelik yoksa adet olunur ve düşer sıfırlanır🙏🏻