
dün grip olduğum için doktora gitmistim kadın dogum doktorum tahlil istedi kanında enfeksiyon var dedi antibiyotik basladık degerlerim cok ciddi mi anlayan arkadaslar yardımcı olabilir mi bitkisel bir seylerde kullanılır mı benzer durumu yasayanlar yardımcı olursa sevinirim🙏🏻