bubuiledudu elbette zor kafaya takmamak imkansız ama herseyin bi çaresi var beterin beteri var bizim bi tanıdığin hiç canlı spermi yok kac yıldır uğraşıyorlar ne paralar döküyorlar canlı sperm çıksın da onunla tup bebek yaptıralım diye. Biz de tup bebek yaptırıyoruz yiprandim çünkü 5 yıldır imkanınız varsa beklemeyin siz de , herkesin normal olacak diye bisey yokmuş ,kabullenmem zor oldu 🥺