Nimetkayseri1438 30+3 haftalij hamileyim geceden beri uykudan uyandıracak sekilde bel ağrısı çektim simdi de kazıkların ile bacaklarıma vuran bir ağrı hissediyorum 😑 bu haftada biyle şikayetleri olanlar var mi
Nkrblt Nimetkayseri1438 30+2 deyim bende sizinki gibi ağrılar yaşıyorum dün gittim hastanye nst de ara ara 40lara cıktı ama düzenli olmadıgı için bişey demedi doktorda ama gece cok kötüydü ağrısından yürüyemedim 😞
KayraVeAnnesi_06 Nimetkayseri1438 2-3 gündür bel ağrısına benzeyen göğüs kafesi ağrım var ve bende uykularımdan acıyla uyanıyorum ama yarın kontrolüm var yinede doktoruma söyleyeceğim
Dr4 Eğer geçmiyorsa bir dr a gidin. Bende 30 haftayım bir ağrım yok. Çok yorulursam pelvik bölgemde hafif kas ağrısı oluyor sadece
Nimetkayseri1438 Dr4 hiç olmamıştı gece bi anda başladı bende anlamadım saat başı ne sağa dönüp yatabildim ne sola bulunduğum ilçe de de kadın doğum yok ta merkez de oda 1 saatlik yol
Hestiaa Çok normal ağrılar endişe etmeyin, bebek artk doğum pozisyonu aldığı için baskı yapıyor iyice ve kemikler doğuma hazırlandıgı ıcın ayrılıyormuscasına agrı yapar. 37. Haftadayım ıkı katı agrı yasıyorum suan o agrıdan yatakta oturuyorum yatamıyorum
Nimetkayseri1438 Hestiaa isin garip yanı daha makat geliş bebek dönmedi bile 😔 bu gun gece saat başı neredeyse ağrıyla uyandim bu 3 üncü gebeligim fakat bu diğerlerinden çok farklı ilerliyor . Sabah ta belimden kasiklarima bacaklarıma vurmaya başladı yalanci sancı da geliyor aklıma da böyle saat başı da vurmaz diye düşünüyorum
Masidedagasn @Nimetkayseri1438 Valla bn de 30haftadayim sancı çok kasilmayls bir geçmese gidecem Çünkü gece 3ten beri uyuyamadim
Nimetkayseri1438 Masidedagasn benimde öyleydi gece bebek karnımda toplanıp durdu belime de ağrı girdi kasiklarimin ağrısından çocukları okula zor gönderdim ama benim ilçe de Dr yok birazdan bekleyip olmadi esimi arayıp bende bi gitmek istiyorum geçmezse
Nerminn_97 Ben de 30+4 haftalık hamileyim . Gece bacaklarımda ağrılar oluyor .Belim bazen ağrıyor ama çok güçlü ağrılar diil. Cuma günü doktora gidicem inşAllah bakalım sebep neymiş
Nimetkayseri1438 Masidedagasn bolu gerede de oturuyorum ilçe de doğru düzgün Dr lar yok malesef bide en büyük ilçesi burası güya
Masidedagasn @Nerminn_97 Hâlâ kesmedi işte sancı var sirtan vurması sakıncalı işte bide bebek fazla hareketli hiç durmadı
Nimetkayseri1438 Nkrblt ya benimki de gece fazlaydı gerçekten sabaha kadar bi o yana bi bu yana döndüm durdum kalktim evin icinde dolandim falan ama bi turlu gecmedi
Nimetkayseri1438 KayraVeAnnesi_06 göğüs kafesi ağrısı bebek büyüdüğünden baskı yapıyor ondan bende de var fakat bu seferki bel ağrısı bi farklı geldi cuma gününe randevu buldum bende ozaman gideceğim tabi ağrılar yine gelirse acile kadar gitmeyi düşünüyorum
Nkrblt Nimetkayseri1438 rabbim korktugumuza ugratmasın inş 🤲 güzel düşünelim güzel olsunn saglıkla vaktinde kucagımıza almayı nasip etsin rabbim 🌺
Nimetkayseri1438 Masidedagasn ya gittin mi sen bu gun benim gun içinde geçer gibi oldu da akşam üstü tekrar başladı zamanında gelsinler insallah neden oluyormuş sordun mu peki