Allah hepimizin kucağına almayı nasip etsin. Bende 6 haftalıka gittim ikiz dediler şimdi 12 hafta 4 günlük olduk. Doktor ilk başta 3 gün biri daha küçük dedi ve ölçümde hep biri 3 mm küçük çıkıyo ama herşey normal en önemlisi Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin daha yolumuz uzun.. 🥰