Ben cok yeniyim daha 8+5günlük ama birsey takıldı aklıma biz kalp atıslarını duymak için gıttıgımızde doktor bir bebegım 7+6 öbür benegım için de 7+2 dedi yetisir kardeşine hersey güzel sıkıntı yok dedı ama normal mı sizce kapatırmı arayı önemli bir seymi bı kızlar