Doktorum 4. Ay dolunca bitkisel boya ile saç boyatmanda sakınca yok dedi. Aslında lazer epilasyon içinde sorun olmaz demişti ancak gittiğim merkez yapmadı. İçemde tereddüt de vardı. Radyoaktif ışın saçıyormuş. Duyar duymaz dondurdum üyeliği ve orayı terkettim. Saç boyatmak da zararlı olur mu? Sevgili hamişler bilgilerinizi bekliyorum💕😌