Hanımlar selam, 16 haftalık gebeyim. Hamileliğimin ilk 3 ayında hafif mide bulantılarım oldu ama hiç kusmamıştım. Şimdi ise son bir haftadır her sabah istisnasız sarı safra kusuyorum çok midem bulanıyor.. doktorum normal olduğunu söyledi ama benimle aynı durumu yaşayan gebeler varsa bilmek, yalnız olmadığımı hissetmek istiyorum 🙏🏻 🙋🏻♀️ Sizde kusmalar oldu mu? Kaçıncı haftaya kadar devam etti?