Selam kızlar ben 11 haftalık hamileyim sadece 1 kere hastaneye gittim o da kalp atışı dinlemek için. Sonrasında özel hastane arayışına girdim şu an hastaneye gitme durumum yok 12 Kasım’da ancak gidebilirim o zamana da bebeğim 12+4 olacak sizce bir sorun olur mu? Ayrıntılı ultrason yada hir başka şeyler için geç kalmış olur muyum?