Merhaba kızlar dün eksik testlerimi yaptırdım. Sonuçlar e nabiza düşmüş. CRP yüksek çıkmış ve önemli bir değermiş internetten araştırdım enfeksiyondan tut kalp krizi düşük riski falan diyo 29 çıktı değerim hamilelikte de yukselebilirmis sizde yüksek çıkan var mı? Bu değer çok mu yüksek aklıma takıldı yarın hastaneye gidecem bakalım sonuçları göstermeye bir tedirgin oldum böyle Bi durum yaşayan var mi