Gul_20_20 dört gözle kasımı bekledim ya. Ekim ayı yavaş geçti gibi sanki bana 🙈
Ailemin yanında doğum yapacağım. İnşallah eşim yanımda olabilir. 2. Kızımızı bekliyoruz. 36+6 olduk. Cumartesi günü randevum var merakla bekliyorum 🥰 Korku var ama heyecan, kavuşma hissi daha ağır basıyor 😍🥺🥺