Elifalmilam Kızlar yarın doğum yapacağım inşallah sezeryan amamşuan bopazlarım acayip ynıyor ve burnum tıkalı ne yapabilirim bu durumu yaşayan oldu mu
cansualisa Elifalmilam ah be kuzum en kötü durum :( pastil al ıhlamur demle hemen az terle ben öksürüyordum hastalıktan kalma maf etmişti bni biraz öksürükten dıkıs yerim sızlıyordu inş öksürmeden geçirirsin kuzum sağlıkla kavuş yavruna
Merveberill Elifalmilam doğumdan 1 gün önce bunları yaşadım ama biz normal doğumu bekliyorduk hatta benim bütün vücudum ağrıyordu test yaptırdım pozitif çıktı tahlillerde ve nst de falan da sıkıntı çıkınca direkt sezeryana alındım inşallah covid değilsindir canım geçmiş olsun
Elifalmilam cansualisa çok teşekkür ederim inşallah öksürük olmaz dediğiniz gibi Çok korkuyorum ya 😔😔