Burculala son haftalarda olabiliyor benim de hiç kilo almadığı olmuştu ama diğer hafta gittiğimde 400 Gr birden almıştı.sizin de öyle olabilir belki üzülmeyin.ayrica sezaryenden de korkmayın ben iki hafta önce sezaryen oldum korkup kaygilanacak bişey değil inanin. Bebeğinize sağlıkla kavuştuktan sonra doğum şeklinin hiç önemi yok. Kilosu da haftasına göre belki düşük gelebilir ama kuveze girecek kadar çok da düşük değil doğsa bile Allah’ın izniyle sorun yaşamadan evinize gidersiniz diye düşünüyorum. Gönlünüzü ferah tutun