Kızlar bugün 39+1 haftalık oldum. Şuan ara ara özel bölgemde alttan ağrı hissediyorum. Sizce sebebi açılma ya da doğum başlangıcı mı ilk gebeliğim bilmiyorum. Nişanım da gelmedi ama bugün göğüslerimden süt geldi. Bilgisi olan benimle paylaşabilir mi hafiften arada bir belim ağrıyor ama çok da rahatsız hissettirmiyor🤷🏻♀️