teacherozlem enfeksiyon var dendi. E nabızdan takip ettim crp 12 ekimde normale dönmüş. Sonra dediler üst solunum yolunda sıkıntı var oksijen desteği veriyorum. Ama ben her gitmem de bebeğim sadece yatıyodu bişey takılı değildi vücuduna. Bilmiyorum kendi nacizane hissimle söylüyorum özel hastene olduğu için bilerek tutuldu. Bu hafta taburcu olcak işte. Çok uzun kaldı inşallah siz en kısa sürede kavuşursunuz