_________ Karnımda sertleşme oluyordu zaten normal olarak ama bu gün bebeğim haraket etmedi ve karnım kesintisiz olarak aşırı sert 39+5 haftadayız lütfen bu durumu yaşayan varmı
iremburak0711 _________ Karnındaki sertleşme sancın canım aralıklarına bakarak doktora gitmelisin ama bebeğin hareket etmiyorsa hemen gitmelisin
_________ Yarın kontrolüm var çok şükür azda olsa haraket etmeye başladı çok teşekkür ederim hepinize