Merhaba arkadaşlar, 30. Haftamdan beri uykusuzluk sorunu yaşıyorum. İlk dalarken çok zorlanıyorum yarım saat sonra sıçrayarak uyanıyorum nefes alamıyorum gibi geliyor. Max 3-4 saat uyuyabiliyorum. Aranızda ilaç kullanan oldu mu? Psikiatra gidip ilaç almayı planlıyorum. Yoksa sabredip doğurmayı mı beklemeliyim bilmiyorum. Sizler ne durumdasınız?