Edahzrr 8 gün önce tetenoz aşım vardı hamilelikte yapılıyormus ama kolum hiç kalkmıyor acısı geçmedi böyle olan var mı aranızda
Didem18 Edahzrr 10 Ekim de ilkini oldum. Çok korkuyordum ama çok az kolum ağrıdı. 10 Kasım’da ikinciyi olcam inşallah bu da hafif geçer. Ben genelde ikinci aşı da mahvoluyorum