Mferideb Cumartesi çatı muayenesi oldum 2 cm açıklığım vardı bugün sabah öğle uçuk pembe leke geldi ve 1 saat öncede aynı şekilde akıntıyla beraber geldi sizce bu nişan mı?
Betul6777 Mferideb cati muayne sonrasi normal canım bende de 1cm aciklik vardi kahverengi sümüksü sekilde geldi 3 gün çamur gibi kanamam geldi doktor nişanın gelmiş olabilir dedi ama sancim vs. Cikmadigi icin sıkıntı yok acikligimda ilerlememis baktilar sen doktoruna bildir
Gul2528 Mferideb çatı muayenesi sonrası geliyor o kanama malesef benimde 4 _5 gün gelmişti çatı muayenesinden sonra sonra kesilmişti nisanimda kanama kesildikten 2 gün sonra geldi pihtili kan şeklinde ama siz yinede bir sorun doktorunuza