Azraozkan Ben hem özel hem devlet takipliyim. Uyuşmazlık iğnesi haftası geldiğinde devlete gittim ve ücretsiz olarak vuruldum.
Daha önce düşük yaptığımda üniversite hastanesine gitmiştim, o zaman dışarıdan satın alıp vurulmuştum, bulmak çok zor olmuştu.