mihricancaaa Benim ilk 3 ay bulantılı geçtiği için tiksindim ve bırakmıştım bi anda. Azaltmadan direkt bıraktığım için çok zorlandım rüyalarımda çok gördüm içtiğimi ama bıraktım, tiksinmezseniz bırakması biraz zor oluyor ama bi anda bırakmak yerine azar azar bırakmayı deneyin muhakkak işe yarıyor. Mesela 1 paket içiyorsanız örneğin onu yarıma indirin, sonra 10 sonra 5 falan filan o tarz yaparsanız bırakabilirsiniz. Sağlıklı sıhhatli gelsin bebiş❤️