Yagmurcmn 17+2 aşırı mide yanmam var bir sıkıntı yaratırmı doktora gitmeme gerek varmı ? Ne yapabilirim
Elif_korkmaz38 Yagmurcmn şuan bende uyuyamıyorum mide yanmasından soğuk süt yoğurt yiyiyorum doktora danışıp ilaç kullananlar da var ben tercih etmedim yoğurt ve soğuk süt geçiriyor
_almirasmom Yagmurcmn 20. Haftamda basladı benımde 21 e girdij uyuyamıyorum yemek yıyemıyorum gavıscon surup ıcmeden rahatlıyamıorum