Kızların adetime tam bir hafta var . Ama normalde adetim gelirken herhangi bir ağrım olmazdı sırt ağrım hariç. Simdi sağ kasığımda cok feci kramp girip çıkıyor gün içinde. Göğüs hassasiyeti veya mide bulantısı yok .. sizce hamilelikte illa belirti olmalı mı olmayan var mi