Aleynaerayy22 geçmiş olsun. 35. haftamda bana da oldu. Yediğin bir şey dokunmuştur üşütmüşsündür belki. Ben fark etmemiştim doktoru arayınca netleşti hem üşütmüşüm hem gece yediklerim dokunmuş. Üç gün kustum sonrasında da grip gibi oldum, hatta korktum çocuk hareketsiz kaldı diye sonra meyve yiyince hareket falan etti rahatladım. Bir sorun olduğunu düşünmüyorum ama yine de doktora gidin ya da arayın isterseniz ben öyle yapmıştım. Sıcak duş da çok iyi gelmişti bu arada