PapatiA Edilek ben puset aldım onunla çıkarttık şimdi dışarı cıkarkende onu kullanıyorum evde de mutfakta felan ısım olduğunda yanıma alıyorum ama küçük standart pusetten almadım bı mağazada ıcı daha büyük olanından aldım daha rahat yatıyo
Annesininportakali53 Edilek valla Kasım sonu dogumum portbebe ne kadar iyi gorunsede puset kullanacam çünkü portbebenin şekli ile alakalı daha çok prematüre bebekler için uygun. Puset ise anne karnında cenin şeklinde olduğu için bebegin daha güvende hissetmesi ve pozisyonunda alakalı daha iyi duruşa sahip olmasından kaynaklı tercihim puset ten yana olacak bakalım artık zaten alt tarafı hastaneden çıkıp arabaya hemen bincez bence pek farketmez🤭