Deletedmom_37 normal bı oda gıbı hanı catala cıkıyorsun ya,smeer testı verınce felan ıste oyle bı sedyeye cıkıyorsın bacaklarını acıyorsun snr onune,doktor oturuyor bı kova koyuyor suyunu patlatınca oraya aksın dıye bıde her hastanede dogumhanede tek oluyorsun
Devlette sancı odalarında,baska hastalar olur sureklı ebeler hemsırelee sancına bakar acılmana bakar,doktor tam dogum zamanı gelır