Allah izin verirse bir kız dünyaya getireceğim. İlk giydiği kıyafet güzel olsun istiyorum biliyorum belki üstünde çok kısa süre kalacak ama o ilk günün fotoğraflarında vs hep o gözükecek sonuçta. Ama böyle hiç istediğim gibi naif hoş bir şey bulamadım. Sizler nasıl hastane çıkışı aldınız? ve nereden aldınız? İlk gebeliğim olduğu için çok bebek markası falanda bilmiyorum açıkcası. Önerilerinizi bekliyorum kızçeler