Yekvas Merhaba cam ve sakura da dogum yapip sorun yasayan var mi? Sezaryen yada normal olarak memnuniyetler nasil? Muayeneler,muameler?
Elifnkaya Ben oraya gidiyorum ama muayeneye doğum yapmadım henüz 40+4 deyiz bekleyin diyorlar acilden giriş yapıyorum doktorlar çok ilgili hemen bırakmıyorlar.
zehraaydin Yekvas 32 haftadan sonra sabah 8de gidip sıra yakalayabilse. randevusuz bakıyorlar canım, ama 20 kişiyle sınırlı daha sonrasında öğleden sonra da 20 kişilik bir gruba bakılıyor haberin olsun. benim doktorum tanıdık bende orda doğuracağım inşallah
Minik_annee zehraaydin ya bende bakıyorum ama tıklım tıklım hiç boşluk bulamadım doğum da orda olsun istiyorum açıkçası randevusuz bekleyenlerde çok oluyormu yada randevusuz gorundukten sonra bir dahakine sıra almak ?
Yekvas zehraaydin dr unuzun adi ne? Demet hanimi iyi diye duydum ama gidip asistanlara muayene olmak istemiyorum acikcasi
zehraaydin Minik_annee çok çokk kalabalık oluyor özellikle sabahları sabah randevusuz girişi kaçırırsan öğlene kalırsın ve o sa bir hayli can sıkıcı oluyor öğleden sonrası rahat amaa
zehraaydin Yekvas benim doktorum lokman bey ve çok sevdiğim bir doktor aşırı ilgili birisi ona da randevu bulmasu çok zor 😒
HurremSultan Yekvas asistan tek başına bakmıyor ki zaten. Doktor kontrolünde bakıyor. İçiniz rahat olsun
Minik_annee zehraaydin akşam biraz daha rahattır ama ev uzak işte İstanbul biliyosun az çok valla nasıl olucak bilmiyorum artik çok doluymuş ama
Yekvas zehraaydin erkek dr istemiyorum bugun acildi randevu sukur buldum birine bakalim deneyip duruma gore medipole devam edecegim
HurremSultan Yekvas kız karindan bakıyor ve odada tek olmuyorsun zaten. Normal muayenede acildeki gibi çatala yatirmiyorlar. Ve devlette erkek doktorlar daha ilgili kadınlar biraz ketum oluyor😅
Yekvas HurremSultan ben ssvd istiyorum ama devlet yapiyor mu bilmiyorum ilk devlet muayenem olacak cati muayenesi falan yaparsa diye cekiniyorum:)