mommyzx ne durumdasiniz ya benim karin ve sezeryan yefimd ebasladi kasinti. El ve ayaklarimda oluyor bacagimin fsrkli yerlerinde oluyor vw goguslerimde oluyor kasidikca artiyor kasintisi dun cok az idrara çıktım sivi kaybettigimi dusunuyorum ishali yeni atlattim dun iki ıki bucuk litre su ictim ustune cay, yogurt meyve gibi sulu yiyecek ve iceceklerde tukrttim yine de idrar sayim azalmisti sanki. Gunduz yok, kasimayinca cok rahatsiz ediyor ama kasidikca artiyor kasintisi dusa girmek iyice artiriyor kasintimi bugun 3. Günüm ve el ayaklarimda sanci basladi normal mi acaba ? Her kasinti kolestaz midir? 🤕 senin hangi bolgelerine oluyor kasinti baska belirtin var mi