mikaa Kızlar 34 haftalık olduk. Baya bir dogum korkusu aldı. Dogumdan degilde sonrasından. Sezeryan olacagım. Hep kötü haberler çıkıyor karşıma. Ya bana bir şey olursa diye düşünüp aglıyorum . Oglum var ona kim bakacak diye düşünüyorum. Sizde de mi böyle ? Ben mi çok korkuyorum hormonlardan mı bilmiyorum. İlk dogumumda böyle degildim ( sezaryen o da)
egemomss mikaa Ben normal doğum düşünüyorum ama tabi çatı muayenesi var önümde. Sezeryan olduğu kesinleşirse eğer bende aşırı korkuyorum..
Tekininannesi mikaa aynı korku endişe bende de var sezeryandan korkuyorum 2.ci dogumum olacak ama insan yinede korkuyor zaman yaklastikca
Meltemms mikaa bugün doğumum var sabah 10’da spinal , panik atağımda var günlerdir korkmaktan bittik haldeyim maaf oldum sitresten ağlamaktan uyuyamıyorum migdem bulanıyor aşırı, inşallah çok çok güzel geçer Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻🙏🏻
Nur54 Daha zamanım var doğuma ama bende baya korkuyorum ilk doğumum olucak ilk hamile kaldığımı öğrendim haftadan beri düşünüyorum.düşündükçe bacaklarım kasılıyor
Zmrt_5 Bende 36+5 haftalığım şuan ve benimde 4 yaşında bir oğlum var 10 kasımda sezaryen günü verdiler ve aklımda ki tek korku oğlumu geride bırakmak Allah yardımcımız olsun aynı duyguları yaşıyoruz
Meleklerim00 Meltemms benimde Çarşamba 11de kuzum spinal olacağım panik atak bı insanim nefesim daraliyo düşündükçe yatamıyorum genel istemiyorum sanki genel olursa ayilamayacakmisim diye korkuyorum senle aynı şeyleri yasiyoruz
mikaa [silindi] hem demir eksikligine baglı anemiyim, hemde talesemi taşıyıcısıyım. Ameliyyat sonuçta kan kaybı olursa hayatımı kaybetmekten korkuyorum, aklıma oglum geliyor , kızım olacak onlara kim bakacak diye düşünüyorum.
Linaaaa1 mikaa benimde kızım var ikinci doğumum olacak bende de aynı korkular var canım kızım daha iki yaşında 😞 rabbim hepimize kolaylık versin sağ Salim iki yavrumuza da kavuşalım inşllah
Meleklerim00 mikaa sen sezeryan gecirmissin yine ben napayım yarın doğuma girecem sezeryan çok korkuyorum
Meleklerim00 Meltemms bende atlattım şükür kuzum bugün suyum geldi normalde sabah girecektim ameliyata