Benimennembirmelek Kızlar 36+7 haftalık hamileyim sürekli gece altıma kaçırıyorum çok afedersiniz çok özür dilerim ama kaçırmaktan biraz daha ileri😭bu nedir Allah aşkına hamilelikten mi oluyor acaba lütfen yardım edin çok kötü durumdayım 😭
Gamzeerdgn Benimennembirmelek 30 haftalığız benımde geceleri oluyor bı kalkıyorum ıc çamaşırım ıslanmış lavobaya gıdıyorum az az geliyor olanı yapıyorum herhalde 😂😂 bunda utanılacak bı durum yok bebıs baskı yapıyor gülerken öksürükken hapsırıelem vay halıme
Benimennembirmelek 1995_ normalde altıma kaçırdığim zmn hissediyodum ama biraz önce hiç hissetmedim ve nerdeyse bütün elbisem hirkam boydan ıslanmış çok utanıyorum 😭 nasıl böyle bişey olabilir
mommytobe_ Benimennembirmelek suyun gelmis olabilir canim doktorunla iletisime gec istersen nolur nolmaz
Benimennembirmelek mommytobe_ cnm benim eşim şuan yanımda değil ben kayınvalidemde kalıyorum 😔 eğer suyum değilse nasıl söylerim bunu😥kesk
Benimennembirmelek 1995_ hyr sancım fln yok sadece hafif adet ağrısı gibi ağrım var ama ben uyuyodum uyandığımda farkettim suyum olabilir mi ki🙄 çok kötü bı durum emin olmadan kimseye söyleyemem 😓
zeynepaylaipek Benimennembirmelek yarın kadın doğum acile git kimseye demek zorunda değilsiniz gerçeği ağrım var falan dersiniz su ise gelen anlar Dr ihmal etmeyin
1995_ Benimennembirmelek yarın mutlaka bı doktora git ihmal etme canım. Ayrıca yanlış alarm da olabilir söylemekten niye çekiniyorsun gayet doğal birşey. Bende ilk hamileliğimde suyum geldi diye apar topar gitmiştik ama suyum değilmiş. Ama sen ihmal etme sakın.
Bdncrr Benimennembirmelek canım 1.5 hafta önce benimde başıma geldi zaten hamileliğin başından beri zorlandığımda kaçırıyorum bu sefer yere çömelmiştim ayağa bi kalktım pijamam sırılsıklam direk suyum geldi dedim hiç hissetmedim çünkü sabahı zor ettim hemen doktora gittim sabah idrarmış olabiliyor yani bunda utanılacak hiçbir şey yok he bazı insanlara komik gelebiliyor neresi komikse onu da anlamış değilim ama ben ilk defa altıma kaçırdığım için bu kadar mutlu oldum doktor idrar deyince direk hastaneye yatıracaktı çünkü doktorum en ufak şüphende kontrol ettirmen lazım bu sefer olmaması her seferinde bu da idrardır demek değil dedi o yüzden sakın ihmal etme sabah hemen doktora git birde senin haftan daha ileride ben 34. Haftadaydım o zaman