Fatovebebegi Tulayyyy merhaba ben yapmıstım kızımda 3 bucuk sene once yaptım bı sabah bı aksam ıctım tarcınlı suyu sabaha nısanım geldı ertesı gunu dogum yapmıştım
Fatovebebegi Tulayyyy 41.haftam da ıctım daha onceden bılseydım hemen yapsrdım bı zararınıda gormedım mıde bulantısı felan yapmadı yanı
Neslihan5241 Hurma diyorlar ama ben hurmada yememe rağmen ne açılma var nede kanamam 39 haftalık olduk.
Tulayyyy Neslihan5241 ben bir haftadır hurma yiyorum cuma günü 2 cm açılmam var dendi heralde şimdiye 3 olmuştur genelde geceleri yiyorum bi de öyle dene istersen
KKTCHatiralari Neslihan5241 hurma iyi devam edin günde 2 3 tane ananas rahim duvarına yumuşatıyor doğumu kolaylaştırır Meryem ana otu zararı yok diye biliyorum çayını yapın merdiven inip çıkın ve çömelme egzersizleri yapın bol bol
Neslihan5241 Tulayyyy aynen denicem bahçede ağacı olduğu için oluşmasını bekliyorum bende oldukça yiyorum valla .ev işi yapmaktan yürüyüşe vakit kalmıyor bana evde hareket halindeyken hep bazen yorgun oluyorum uyku yapiyor
Neslihan5241 KKTCHatiralari farketmiyormus hurma cesitinde Cennet hurması da açılma yaptığını söylüyor.
KKTCHatiralari Neslihan5241 bir adet olabilir günde ama fazlası zarar cennet hurması Medine hurması gibi değil