Arzuuu- Sezeryana tamam girebilir ama anneler normale bence girmese iyi normal dogumlarin %80 oran vermişler kaka yapılıyor kadınlık halı her hal olur eşiminde görmesine gerek yok onu, 3 normal doğumun olacak malesefki oluyor öyle durum, benim düşüncem Normal doğuma girmese fayda var 🤭😷🥴