Elifsu01 benim 3 gün gecikmeyle 85 çıktı, 2 gün sonra 236 çıktı, iki gün sonra doktora gittim kese oluşmaya başlamış dedi vajinal baktı), haftaya tekrar görelim dedi cuma gidicem 😌 ilk hamileliğimde 3 gün gecikme 3908 le öğrenmiştim o gün kese de bebek de gözükmüştü bir kaç gün sonra kalp atışı duyulmuştu ama bu geç döllenme sanırım, hayırlısı olsun merakla bekliyorum 😌