Kızlar yaklaşık 1 aydan fazladır griptim serum takıldım ilaç alıyorum ama bana mısın demiyor gidiyor bumerang gibi geri geliyor bide öyle Nalet bi öksürük var ki kuru kuru öksürük yüzünden çocuğumu uyutamiyorum kendimde uyuyamıyorum tabi emzirdigim içinde öksürük şurubu sadece bitkisel verildi o da kesmedi işin kötüsü tek ben değil bütün sülale aynı dertten yakınıyoruz eşim de aynı geçmiyor şu grip öksürük var mı aranızda böyle bisey olan acaba diyorum havadan bisey mi saldılar bütün çevrem aynı bide korona asilarindan şüpheleniyorum acaba bunda da var mı bisey daha önce hiç böyle bisey olmadım nedir bu Allah aşkına yıldım resmen